NYA SKOR

2011-02-02 @ 19:57:50
Äntligen! Har jag lyckats köpa mig ett par nya fina skor, mina förra var helt söndertrampade. Alla mina skor blir väldigt fint innåttrampade även om jag verkligen försöker gå utåt!? :]

Så nu står det ett par nya fiina och framförallt HELA skor i hallen! Ett par helsvarta Converse♥ Jag kan visa en bild på dom för eller senare.

Hittade även en ny concealer, välbehövligt just nu. Jag har bestämt mig att inte använda någon foundation nu före jag komer hem från antillerna. -Kommer förmodligen vara lite brunare då så då blir det att köpa en ny.


Kommentarer
Postat av: julia

vad var det för en concealer? :)

2011-02-04 @ 20:27:09
URL: http://lindstromjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0