Saltmannen.se

2011-01-26 @ 18:04:36
Ni måste bara kolla in saltmannen.se  !! Det är helt hysteriskt roligt, eller så är det min dåliga humor men jag skrattade då åt det här tills jag fick ont i magen! Orkar ni inte kolla så får ni några exempel på ved det kan vara här.


Teddybjörnen Fredriksson


Artist:
Lasse Berghagen

Riktiga texten var:
Teddybjörnen Fredriksson, hans nos den var av garn

Men jag sjöng:
Teddybjörnen Fredriksson, hans moster var afghan

Övriga kommentarer:
Min bror satt och skrålade detta i bilen en gång när han var 10, och tyckte vi var korkade som inte hade hört “rätt”.

Ålder när felet upptäcktes: 10

Namn: Agnes


Apologize

Artist: OneRepuplik/Timbaland

Riktiga texten var:
Its too late to apologize. Its to late.

Men jag sjöng:
It’s Tor-Leif, the poltergeist. Its Tor-Leif.

Övriga kommentarer:
En klasskompis började skratta och säga att de säger ”Its too late to apologize” Jag hör fortfarande It’s Tor-Leif, the poltergeist.

Ålder när felet upptäcktes: 11

Namn: Felix


Staffan var en stalledräng

Artist: Traditionell

Riktiga texten var:
Staffan var en stalledräng, vi tackom nu så gärna.

Men jag sjöng:
Staffan var en navelsträng, med taco i sin hjärna.

Övriga kommentarer:
navelsträng lät lite konstigt tyckte jag.

Ålder när felet upptäcktes: 10

Namn: Jakob


Fairytale

Artist: Alexander Rybak

Riktiga texten var:
I’m in love with a fairytale

Men jag sjöng:
I’m in love with a hairy male

Övriga kommentarer:
Han ser ju faktiskt lite gay ut..!

Ålder när felet upptäcktes: 14

Namn: Sanna


Högt över havet

Artist: Arja Saijonmaa

Riktiga texten var:
Vem är du,
vem är jag?
Levande charader

Men jag sjöng:
Vem är du,
vem är jag?
Flygande Araber

Övriga kommentarer:
Min mamma lät mig sjunga fel i flera år, för hon fann det så komiskt. Tillslut, när jag började närma mig tonåren kände hon att det var dags att rätta mig.

Ålder när felet upptäcktes: 12

Namn: Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0