Solsidan

2011-01-16 @ 19:47:36
Ikväll börjar solsidan om! Jag har längtat så sjukt länge, ända sen det slutade sist :]

Imorgon börjar skolan om det ser jag inte riktigt lika mycker fram emot, men cirkelträningen på gympan DEN längtar jag till!! Jag ska köra så stenhårt att jag inte ska kunna gå på tisdag när vi ska ha yoga/massage. Det tycker jag var ett bra mål. Har haft träningsverk i nästan en vecka från förra veckan..

Nu ska jag ta och kolla lite gymnasier, jag har riktigt mycket beslutsångest! och jag ska ha bestämt mig till 21 februari!!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Tack så mycket för din fina kommentar sötnos :) Hur mår du idag?

2011-01-17 @ 09:59:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0