taggad upp i öronen

2011-06-19 @ 22:33:19
Jag och Emma bakade en rabarberpaj som blev hur god som helst! Fick främande av några som skulle kolla på vår husvagn. Just när vi hade satt oss kom tre till in genom dörren, det måste ha berott på pajen!

Sen tog vi oss en liten cykeltur och kollade på plåttak som hade fastnat i trädtoppar -mycket intressant? Lyssnade på musik och kollade runt lite och skrattade högt åt alla felhörningar på saltmannen.se.



Och juste, jag börjar jobba imorgon. Är nästan lite nervös, vet inte varför men det är ju alltid lite spännande när man inte vet om någon annan som ska jobba på samma ställe.

Så om ni har vägarna förbi Byske centrum så kan ni ju alltid stanna till och vinka. Haha nej skämt å sido.. men det är i alla fall där och lite på campingen som jag ska tillbringa mina 3 sommarjobbsveckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0