Första dagen på sportlovet (skulle egentligen publicerats igår)

2011-03-07 @ 18:46:20

Steg upp halv 12 ungefär tror jag av min pappa som kom och väckte mig, - han har inte hunnit träffa mig sen jag kom hem eftersom han var och åkte vasaloppet.

Så jag skulle prata med honom men fick inte fram något ljud. Min hals låter värre än den gjorde igår! Men det roliga är att jag känner mig verkligen inte sjuk, och jag har typ inte ens ont i halsen. Det är bara min röst som inte gör som jag vill!! Jag tror nog att jag aldrig har varit så hes som jag är nu :]

Min shopping idag:

En ring/ACCENT 79:-

Present till mamma/ hemligt, ifall hon skulle läsa :]


Hål i örat/SMYCKA 199:- Ärligt tarlat så tycker jag att det gjorde liite ont, men jag svimmade inte så det var ju bra iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0