Hemma i ett kallt Sverige

2011-03-05 @ 20:01:31
Kom hem igår kväll vid 11. Klev ut ur planet och det var kallt, men jag är glad att det inte var -30 som det hade varit när jag inte var hemma!!

Kom in i vänthallen och möttes av mamma, Johan, mormor, morfar & EMMA! jag trodde verkligen inte att hon skulle komma dit, så det blev verkligen en positiv och trevlig överraskning! :D

När jag senare kom hem och skulle öppna min väska så gick det inte att låsa upp den. och på sidan av låsen så var det brytmärken. Så då förstod jag att någonstans hade någon öppnat min resväska, så vi fick bryta upp den för nyckeln passade inte längre. Och innuti så låg det en lapp att dom hade sökt igenom den.

Nu ska jag se melodifestivalen, så jag ska försöka ladda upp och lägga in lite bilder senare när jag har tid. Det är en hel del så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0