THE RITE - RITUALEN

2011-03-08 @ 15:24:43
                                     

Denna film såg vi en av dom första dagarna vi var i St. Maarten. Helt på engelska såklart, utan några undertexter.

En skräckis som var läskig vissa gånger men ibland inte. Så den var helt okej. Blev väldigt skrämd en gång, så jag började skratta helt hysteriskt och jag kunde inte sluta, tur att Mathilda satt brevid mig..:]

Lite roligt var det sen när vi kom hem till Sverige när vi satt och plöjde igenom aftonbladet på flygplatsen. Så stod det att just denna film hade sverigepremiär i helgen som var tror jag, och vi hade redan sett den.

Så ni som inte har sett den - SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0