And now it's friday again

2011-09-23 @ 12:34:50
Sitter hemma och chillar, hade en liten pyttelektion imorse, så jag tog bussen ner till stan kvart i 8 och tog en annan buss hem igen halv 11 för då hade jag slutat.

Har precis stoppat i mig lunch, hittade pizza i frysen så det blev hemmapizza och vitlökssås -det var så underbart gott!!

Nu ska jag ta och göra bort lite plugg, historia ... inga kommentarer på det. Huvva!! Men på måndag ska det sitta som en smäck så det är bara att bita ihop och göra det.


HAHA altså jag kan inte sluta skratta åt den här bilden! Jag och Emma var ute och rodde gummibåt när vi trodde att det var en bisamråtta under oss ... vad kan man säga riktigt?? inga kommentarer på den heller tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0