home from school

2011-09-26 @ 16:27:54
Sitter och känner lukten av maaaat, ris och korvstroganoff, eller korv och risstroganoff vänd det som ni vill men jag håller mig till det första!

Skickade nyss in en svenskauppgift och gjorde ett historieförhör idag så jag känner mig nöjd och riktigt duktig nu, ska bara läsa lite psykologi nu ikväll sen är plugget finito-slut.

Har förövrigt världens underbaraste klass, jag har skrattat många minuter av denna dag, och världens HÄFTIGASTE naturkunskapslärare!! Och det kan ingen säga emot, vi andades in helium och sjöng och pratade idag. Ojojoj.. hur många kommer på det egetligen, att från ingenstans så ska vi prova det, för att vi pratade om lufttryck och densitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0