jag behöver er hjälp!!

2011-09-13 @ 17:09:12
Okej, nu är det såhär, jag har ett litet probem.

Det verkar som att vissa inte kan se min blogg, t.ex. jag, det går inte ens förhandsgranska mina inlägg som jag skriver!?
Och det känns ju inte speciellt peppande att radera bloggen och börja om på nytt heller, jag menar man har ju så mycket minnen flera år tillbaka, mycket bilder och händelser..

SÅ JAG SKULLE BLI JÄTTEGLAD OM NI KUNDE KOMMENTERA HUR DET ÄR FÖR ER, eller om någon vet vad det kan bero på. Och går det inte kommentera, skriv på facebook eller var som helst!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kan då läsa din blogg precis som vanligt ! :)

2011-09-14 @ 12:04:12
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0