jag tror jag blir tokig

2011-09-14 @ 16:29:29
Kom hem och storgrät över min hals! Jag förstår inte vad som har hänt med den, men det gör så fruktansvärt ont, det känns i hela kroppen när jag sväljer och liksom trycker på i öronen och allt, det går inte att förklara!! Det gick inte ens äta, helst vill jag inte prata eller skratta heller för det gör ännu ondare.

Och om det inte var nog med det så har jag ont i huvudet, tät i näsan och fryser och svettas om vartannat. KUL om jag blir sjuk nu..


Så där bra känndes det ungefär idag, och idag och speciellt nu ikväll så är det 10 000 gånger värre. Sitter och överväger att vara hemma imorgon om det inte blir mycketmycket bättre till imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Halsfluss??

2011-09-14 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0