lite saker ni kanske inte visste om mig...

2011-09-17 @ 18:44:03



- Jag är så EXTREMT kittlig, verkligen, och det vet de flesta som jag är med om .. Så dom vet vad de gör för att få mig skratta!

- Jag är 170 lång, var nys 173 så jag måste ha krympt??? Förr tyckte jag att jag var alldeles för lång, men nu har jag börja tycka om att vara lång! Den enda nakdelen är kanske att man inte kan ha så höga klackar utan att känna sig som en giraff..

- Hårfärgen som jag har nu är min egna naturliga +lite sommarsol på det!

- Insåg idag att jag egentligen inte tycker om kolsyra, men jag dricker det ändå för att alla andra gör det!?

- Det händer inte så ofta att jag blir arg och börjar skrika och så, jag håller mig för det mesta lugn när jag väl blir arg (vilket inte händer så ofta).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0