Onsdag

2011-09-28 @ 18:14:43
Språkdag idag. Franska>Svenska>Engelska och fiskgrattäng till lunch, finns bättre dagar än de här. Men slutade halv tre och drog på stan till kvart över fyra med Nora.


IKVÄLL blir det troligt vis att fara ut och springa, eller det bli nog ganska nu. Så fort jag drar mig från computtern.


Sen blir det att baka till imorgon (eftersom jag inte får äta godis..) och vi ska ha en temadag på skolan och på eftermiddagen ska vi se film och då får vi ha med oss något. Så för mig blir det kakor. Förhoppningsvis morotskaka, om mamma köper philiadelphiaost nu när hon är och handlar.


och klockan 20.00 är jag uppbokad av IDOL. Najs kväll huh??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0